Det kommer bli bra!

I detta nu känner jag att jag gör rätt val i livet! Inte ska man vara ledsen och down när det finns så mycket som glädjer en? Man ska ofta dränka sig i saker som ger negativ energi och det äter upp en. Varför? Varför är det så? För att folk ska tycka synd om en? Eller för att man man vill plågas, känna smärta? Man vill ha det dåligt och låta sig bli underlägsen?
Nä upp med hakan och titta på allt positivt och bra som finns omkring en. Ta bort allt det negativa och inse hur fint man har det! Positive thoughts, here i am!
 
Måste även få be om ursäkt till alla mina vänner för att jag inte hört av mig, hängt mer er eller visat intesse. Tyvärr har jag bara 1 kropp och då måste man utgå från det. Jag kan inte dela mig i delar och hänga med alla, fast jag vill. Men önskade att jag kunde finnas där för alla, när ni behöver mig, ibland så går det bara inte men jag ska ändra mig och försöka så gott det går! Ni är ju alltid i mina tankar och det hoppas jag att ni vet! Det är ju trots allt ni som är det positiva och glädjande i mitt liv!
 
 
 
Sådärja! Då var de ute ur mitt liv och nu fortsätter vi framåt mot gladare tider :- )
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0