HELG

Oj bad update från min sida!
Men kan bara säga att fy vilken bra vecka det har varit! Jag har känt mig pigg, börjar workouta och känner mig...Ja som mig själv. Gud vad skönt det är.
 
Kan ju även säga att jag har blivit med Iphone5 och är en lycklig tjej! Det innebär ju att jag har en instagram med.. Check it out vettja @maggsagg haha. Namnet behöver ni inte fråga om! Det bara är så... krkrk!
 
Idag får jag helg, så underbart så underbart! Långhelg sitter aldrig fel och jag känner så skönt det ska bli. På fredag är planeringen pyjamas party hos skrotan! Middag, drinx, sleepover och massa bus:) Lördagen ska jag med Fanny och fira hennes systers kille som fyller 30. Så jag fick va hennes "date" hehe! :)
 
Men annars rullar livet vidare och det är du som väljer, så var noga med ditt val, det är ändå du som väljer vem du är!
Ja.. jag gillar DARINS APA LÅT!
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad är en Iphone 5 jämfört med din förra telefon :)/Kram Helen

2012-11-22 @ 17:53:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0