Last Night

Igår for jag till vidsel och firade lillpojken som blivit stora pojken! Grattis till han och att han klarade teorin idag, yey!
Ni skulle bara veta hur mycke fika det bjöds på och önskade att man fick smaka, det var nog det svåraste "testet" hittils må jag säga. Men tur hade jag en shake med mig så fick smaska på den istället!!
 
Jag och fanny åt mat för första gången igår, vi gjorde lax. Fytusan vad saftig och god den var, men jag har aldrig varit så mätt! Ca 1,5 laxbit och det var kört. Annars brukar man ju äta det, plus grönsaker och potatis. Känns skumt. Idag är det 100 g protein igen samt lite grönsaker. Jag kommer hem 9 ikväll så då ska vi se vad det bjuds på. Nu på jobbet dricker jag mina 3 shakes som vanligt!:)
 
Skrev tidigare att jag ska skriva resultatet för 12 dagar, jag har papprena hemma så när jag kommer hem om jag hinner, så ska ni få se hur det har gått :)
 


Kommentarer
fanny

Nämen vilka snygg kvinna! :)

2012-10-24 @ 10:17:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0