Garagefest och annat sköj!

Vilken rolig helg det har varit, verkligen!
 
Fredags vart det impulsfest för mig och fankan, började där kring 10 på kvällis och drog till agge. Var rätt lugn stämning tills vi kände att vi ville hitta på nå buuuus. Vi och Brytner drog till garaget på övrabyn och hade en riktig garagefest! Himla kul!!!!
 
Lovade mor att vi skulle på stan dagen efter, jag var mööör, hangover och trött! Men fyndade en köksmatta, tavellist och lite sånt!
När jag kom hem så tog jag en pn sen mot frifha och förfesta! :) Kuljul och vi drog vidare till samuel och amanda i nyhuset och var superroligt! Bästa suprisen var när jag fick se Johns face, visste inte att han hade kommit hem på besök!! Både han och marutten är saknade x 1000!
Jag, fancy och kristin drog till henne och där vart det fylle käk.. Fanny lärde sig äta sparris, inte så gott, men ändå rätt fräscht! ;)
 
Sen igår hängde vi och slängde hos skrotan! Vid middagstid kom brorsan och vi for till forsen och käkade farsdagsmiddag med han och farmor, hur mysigt som hellst!:)
 
Liten bildbooomb ska ni få, snodde massa bilder! hehe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0