Ledig måndag

Så otroligt skönt att vakna idag och veta att man är ledig. Inte göra ett skit alltså!! Har suttit och kollade masterchef, jävlat favoritprogrammet hehe. Tänk om man fick testa äta allt gött dom lagar. mömsmöms!!
 
Ska snart på fiket och väga mig samt mäta, tänkte skriva resultatet senare. Ska sen förbi läggan och sätta upp gardinstängerna samt stryka gardiner. Det måste ju börja synas att någon ska bo där ju. Men måste säga att det är härligt att bo hemma hos mamma. Ett hus är så mycket härligare än en lägenhet. Längtar tills man skaffar sig ett svenneliv och man ska börja investera i sitt egna hus. Som man får göra hur man vill i, om man har ekonomin  då vill säga:)
 
Sen ikväll ska jag till vidsel och hänga med grabbarna! Potchen fyller ju 18 år, finally hehe:)
Blir kanske en liten sleepover så kan jag åka med dom imorgon på morgonen, vi får se.
 
IDAG SKA JAG ÄTA LAAAAAXXXXX, GÖTT SOM FAN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0