Nu får det vara nog!

 
Ihelgen har det syndats, i måndag har det syndats, igår syndades det. Har inte ändrat mitt beteende när det gäller fika, fika fika. Fika är det enda som är i mitt huvud. Men nu får det vara nog! Idag fram till söndag blir det endast 3 shakes, 100protein och vatten. På lördag är det ju halloween, så då blir det att dricka och allt det som hör till. Men då ska jag banne mig ut träningspass på söndag. Bara man tränat bort det man syndat så det är helt okej tycker jag.
Men helst så ska man ju vara clean så går det ju betydligt bättre.
 
Tycker denna bild var klockren, det ska jag göra hädanefter!!! Fuck bulla!
 
Det blev lite bestämt att jag och fanny börjar om på ren kur på måndag igen, alltså det är så mycket lättare än denna upptrappning. Precis som jag anade. När man kör upptrappning så vet man att man får äta mer och mer. När man vet det så kan det lätt bli att man tänker helt fel... Not good! Sen är det ju inte så mycket som händer det kommande veckorna. Bara Stockholm första advent, men det är länge dit. Jag måste hitta inspirationen igen, give it to me!
Ska ev köpa nya löpardojjor idag, det är fan dags nu känner jag. Så kanske det blir roligare med träning :-)
Hittar jag några idag blir det ett gympass med Louise, hon har också börjat köra på shakes, hon är så duktig så!!
 
SÅ nu måste jag pusha mig själv igen och se till att jag klarar det här!
 
 Jag ska banne mig hitta några löpardojjor så jag her mig på gymmet idag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0