Något crazy

Gomörra!
 
Igår hängde jag i läggan när jag kom hem, fy tusan vad skönt det var! Tände en massa ljus och la mig under täcket i soffan och bara mådde! Nu ska jag börja hänga där mer.. Har ju om jag ska vara ärlig sovit hemma hos mamma sen jag flyttade till älvsbyn! hehe
 
Men nu ska jag komma till saken! Jag såg på fotbollsgalan och det var bra! Sen dyker Agnes upp på scenen och vilken håååår hon hade. Ni som såg igår kanske kommer ihåg? Det var inget spreciellt men det var lite lätt lockigt och sen hade hon mittbena och lugg på det, inte en rak lugg utan den var delad! Svårt att förklara men hittade inte någon bra bild. Jag vart så sugen på att testa permanenta mig hår, med stora lockar. Dock så vill jag ju bara ha det i kanske max 1 månad. Vet inte om det går? Sen vill jag kutta min lugg litegrann. Nu är det bara långt och trist, trist, trist!!
 
Något sånt här i lugg-väg!! Inte så stor skillnad men kutta den lite!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0