Fuck beach 2013

Som rubriken lyder så säger jag det, fuck beach 2013.. För ett tag.
Jag ska alltid ha så långt mål och oftast så håller man det inte, bara några dagar(gäller iaf för mig)
Jag siktar nu på närmare mål, små delmål som sedan förhoppnings leder till ett hållbart långsiktigt mål. Jag känner på mig att dessa delmål kan bli enklare att klara, eller jag ska klara. Nästa mål är att hänga med CB i en vecka från och med måndag.. På måndag tänker ni säkert, veckans sämsta dag att börja med sånt här, men just därför ska jag klara det!  Så då börjar jag spendera tid med min kära vän CB och vi kommer väl lära känna varandra lite! Lite mindre flärre på kröppen ska ni se!
hey ho let's go!
 
 
Wish me good luck chuck på måndag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0