El Stockholmo!

Har kanske glömt att berätta att jag drar till Stockholm på lördag, fan vad kul:)
 
Det är så att det är invigning på den nya stooora arenan, Friends Arena, Solna. Och 2 från vårat jobb har fått gratis biljetter så det blev att jag och Anna ska få fara dit. Lite artister kommer att spela som ex, First Aid Kit, Icona pop, Tomas Ledin, The Hives, Roxette mfl. Tror det blir bra!
 
Eftersom Kultan är bäst så kommer detta ingå:
Flytaxi från älvsbyn till kallax, flyg ner till stockholm, Clarion hotel sign samt invigningen och konserten. Så det jag behöver betala är det ja äter och shoppar! MAGISKT, Kultan rules!!
 
Så 10:20 kommer flygtaxin till mitt place på lördag:)
 
Här är lite av hotellet
 
 
Och sen arenan, den rymmer 65000 pers ungefär..
Så 65000 götar, ja tänk er själva!
 
Nu är jag bara på span på lite klänningar, man ska väl passa på och pimpa till sig kände jag!!
Har kikat på veromoda och Vila, dom har så många fina så imorgon blire klänning sök!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0