Sockersug

Och där kom det! Första sockersuget och jag har blivit helt fast på en sak. Blåbär. Alltså helt insane så sugen jag är, just so you know! Har kikat på 120 olika efterrätter som man kan göra med just den ingrediensen och jag vill bara ha, ha, ha. Här på jobbet fyllde en år och Kondis hade gjort en blåbärstårta, kan ni fatta?!?!
Sen har dom typ aldrig haft det när någon fyllt år, bara vanliga prinsesstårtor.SÅklart.
 
Så jag tänkte fresta er också med vad jag har kikat på för mömsigheter. Så kanske ni ställer er i köket och gör någonting av detta till mig. Tack på förhand och ha en bra dag!!!
 
 
Gör bara småbilder så ni får en liiiiten titt. Och för att man inte ska se hur jääävla gött det ser ut.
 
 
  
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0