120 %

Plinkiplonki!
Hoppas alla haft en bra påsk! Efter att ha kikat på fejjan så verkar ju alla haft det gött, KULKUL!!

För min del så var helgen magisk!
Började med fjällis, gjorde exakt som jag skrev before förutom det där med fiskandet.Förstår bara inte hur man kan vara så värdelös på att fiska?! Alla fick utom jag. Hur ska man gå till väga?! Lägger ner det och måste komma på något annat som jag kan dominera på..Förslag???

Nejmen sen lördag given jag gaaasen dirr till Kåbbie och där var grabbarna och stekte i backen! Var ju go väder och en drink i handen, löööve på det!!:)
Drog på afterski i vanlig ordning och sen fest i stugan! Var ju typ 120 pers utan kryyydd.
Micket micket kul och och sällskapet var som vanligt BÄST, vad annars??!!
Kåbban får 4 av 5 toast för denna påsk!

Söndagen drog vi hem och jag trodde att det skulle bli chillning på hög nivå, ni vet en riktig bakisdag!
Jomen tjennaa!! Grabbarna är ju så påhittiga av sig så ingen rast och ingen ro. hehe! Men dom är så gölliga så :)
Det blev att åka fyrhjuling till brännträsk och grilla! Sen kom även Jojjie och mitt i allt slutade kvällen med en rolig impulsfest med piña colada drinkar, dans och beyblade hos Robban!!

No pictures av helgen...Min kamera har vart utan batteri och har inte hittat någon laddare.. Så tyävrr inga bilder. Ni får ha lite fantasi istället:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0