avverkning

På mitt neighbourhood så har dom avverkat en massa träd! Vet inte ännu om jag ska gilla det eller inte..
Poistiva är bakgården som får betydligt mer sol (så man får sola ännu längre) och att man ser fina storberget betydligt bättre.
Men allt är så öppet nu, jag vill ju ha skooooog, speciellt i våran lilla skog som är runt kvarteret, det är ju det som är charmigt!! Men nu ser man allt och överallt.. Dom har ju typ avverkat 75 000 träd!

Jag har iaf gjort min ombre som jag talade om!! Har mörk utväxt och ljusare längder!! Blev supernöjd och Amanda gjorde ett toppenjobb! Alltid lika kul att fara dit också! Pratade om dagarna förr, jo nog var dom allt fina. Många många minnen som fortfarande följer med en!:)

Nått sånt här blev det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0