Call me maybe

Har nyss gjort fransk manikyr... (Imponerad mattan???) Köpte nå billigskit idag på h&m men det verkar ju helt ok!
Jag är ju verkligen inte rutinerad vad gäller detta men kul att testa!:)
Tänkte ju stanna hemma och inte sprätta nå pengar idag.. Men jag vart ju så rastlös så what to do?? Kom hem med det jag länge letat iaf! En vit virkad tröja och sen en bh! nöjd tjej!!!

Har hängt med gurero ikväll och vi såg en massa klipp från peace&love, grymt pepp man är, helt insane!!!
Måste bara skaffa en liten mer fit kropp tills dess.. Wish me luck! heehe

Imorgon sista jobbdagen på kultan denna månad, fattar ni att jag är ledig i 2.5 veckor?!
Har mycket planerat in så detta kommer bli min "semester" och det kommer bli grymt !:D

goodnight!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0