Happy Easter

Säger som alla andra... GLAD PÅSK!

Ja heeeeeeelt otroligt hur skönt det ska bli med påsk, 1 timma kvar!
Och jag måste då bara få säga att denna dag är ännu bättre än igår, och förra och förra och där förra!
Äntligen kanske turen vänder och tror detta kommer bli en sjuhelvetes bra påsk!!

Ikväll far jag till Rimobäcken(Utanför Jäckvik) och hänger med Mamii, Ingo, Bruuuschan, Malin och såklart Kitty!
Och som tidigare sagt så ska jag dominera pimplingen imorgon, he e spiik!

På lördag drar man till kåbbie med robbie men kommer inte jobbie! SKÖNT! Ska klök som ett vilddjur istället med teliasnubbarna och alla andra vänner! hehe...

Pappa ringde ju även tidigare idag och sa att jag var "tvungen" att köpa mig en skid/skoter jacka eller vad man ska kalla.
Har haft en timmes lunch idag och han tror verkligen att jag ska hinna leta en som jag vill ha?! (Brukar vanligtvis ta typ över 120 dagar innan man bestämt sig)
Jodå, rätt hade han! Fyndade en svart everest med lite blå touch på stadium. Blir finfint med mina orangea byxor!

Och sen har TommyT även ringt, ska åka hem med han idag så jag slipper åka bussis. Jaa bara det är ju guld värt!!:)
Nåväl, ha en trevlig påsk nu alla och käka mycket godis!!




Såhär kul hade vi förra påsken! Remember?!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0