Just turn it up louder

VILKET VÄÄÄDER!!!
Vaknade med ett brett smile när jag vaknade, först för att jag äntligen har fått sova ut och sen sunshine! Man blir så glad och pigg av de!

Tänkte bege mig på en lång prommis snart, sen bär det av till Älvsbyn och hämta Louise som kommer hänga här i paradiset ikväll:) Kvällen kommer bestå av fest och grillning tror jag.. Lär ju blí fuuun!;)

Igår var en sober fredag för många, grabbarna var då slitna och små sjuka så vi såg bara film och dom fixa cykeln så den funkar!:)
Sen kom Maria, John och Ádam och planerna inför p&l kommer bli gryyymmmt!
Ska försöka fixa en buss så många ryms och sen burna neråt Sverige redan midsommar, stanna någonstans och fira, senare mot Borlänge och totaldominera! Frågan är ju hur man ska orka dricka så många dagar... Kommer nog vara duktiga tjejen och hålla låg profil! Eller?!?!

Nej, ut i finvädret medan vi har det såhär gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0