lägg på ett brett smile

Men gokväll, vad händer?!


Imorse när jag vaknade visste jag bara att det skulle bli en bra dag!
Steg upp tidigare bara för att kunna ta det lugnt, så schööönt! Slog på dansa pausa låten och drog senare till jobbet med ett leende på läpparna! Finally kommer en sån här dag! Visst är det galet härligt när man känner lite extra happiness i livet?!

På min lunch gick jag iallafall hem och shockashocka vad finner jag??!
....Jo detta! Tack kära hyresvärd, ni vet hur man gjorde dagen ännu bättre!




Sen har dagen har bara fortsatt! Fint väder och fortfarande ljust när man går hem..
Sommar komsikomsi, magg vill ha dig nuuuuu!

Lina och Johanna var ju som sagt här igår! Vi drog käket på Allstar, viklöksbröd och ribs! Det var ju typ så man rullade hem, tur att det inte är så långt då hähäh! Drar till kåbbie på lördag, så då får man se deras fina face igen:)

Nej nu är det dags för dinner-time sen städa lägenheten.
Sooo loooong!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0