time to change

Tjenixen!

Är hemma från el stockholmo, fattigare än någonsin! Men tur att en lön kom igår och nästa imorgon, hehe!
Har haft gryymt kul och vi har hunnit myche! Ska skriva mer om resan och lägga ut en massa bilder när jag hittar kamerasladden.

Idag har jag och Lina besiktat jeppes bil för första gången, gick väl kanske inte bra hehehe..
Har även hunnit varit in på jobbet en sväng och lärt mig lite saker som jag ska kunna inför vikariatet som börjar onsdag! Snart är min ledighet sluuut!
Sen har ju byn öppet extra länge ikväll så kommer jobba på fiket.

Imorgon händer det något spännande, magg ska förändra sitt håår! Är sugen på att göra en stooor förändring men när man väl kommer till skott så brukar man köra det vanliga..;) Men ska cutta och färga ska det bli iallafall så det blir kul och se hur det slutar:) 

Lite olika ombres som jag är sugen på! Ska snacka ihop med Amanda och se vad vi kommer fram till...


                   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0