Otursdagen

Hello my friends!
Fredag den 13 idag om någon missat..Tror inte det!

Har precis kommit hem från jobbet som dinergirl och kommer nu inte jobba förens 2 maj då mitt vikariat på kultan börjar!
Grymt sköönt men ändå kul sen när det börjar och får månadslön!! Fatta att äntligen ska lite dollars få komma in på kontot! (Som jag sedan ska spendera till hösten! hehe)

Ja och denna otursdag var inte alls så, den var mer tur! Har beställt en ny skoterdress som jag ville sooo bad att den skulle hinna komma innan vi drar till Bäverholmen! JA nu är äntligen den efterlängtade veckan här!
Först såg det mörkt ut och 9an hade inte fått dressen än.. Men i sista sekund så poff så hade den kommit och den passar! Måste ju vara too good to be true!

Grymt nöjd blev jag och nu är jag redo för match! Ska bli sjukt skönt att dra upp dit! Alltid det bästa sällskapet, vädret brukar vara härligt, godaste maten in life och såklart så är GL Sporten med! Vad vore fjällis utan den!?


Tänkte bjussa på 3 goa bilder från när vi var där...2007!?!?
Helt sjukt va tiden går!
     

over and out


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0