packipacki

Jag är ju verkligen sääämst på att packa, alltid i sista sekunden.. Och sen slutar det med att man glömmer en massa saker också.. Men det är ju sååå mycket roligare att göra nå annat, ikväll drog jag till solheida och såg film med jonas och billy, slutade att jag råkade somna..hehe Väl här hemma blev jag pigg...

Drar iallafall till Stockholm med Louise imorgon! Ska upp tidigt imorgon, allt för tidigt!! Kommer inte få mycket sömn.. Klockan 6-halv 7 ska jag vara i luleyo på morgonen så egentligen borde jag sova.. 
 
Onsdags så kom jag hem från fjällis! Det har varit så skönt att vara där och kan lova att det jag har gjort är kört skoter, sovit och ätit! En bra kombo:) Sen på kvällen fick jag ju träffa mina pärlor!! Det gäller både girlsen och boysen!!
Torsdag var vi hurtiga så det skrek om det!!!! Jag började med promenad i älvsbyn medan Lina fixa frillis, den prommis blev på 2 timmmar! hej&hå! Sen när vi kom hem så hade ju lovat barry att vi skulle ut och springa, sagt och gjort! Vi, jojjie, lina och blade drog en sväng. Skulle senare skjutsa hem Johanna och vad händer?!?! Jo bilen får slut batteri, slut bensa och tydligen bromsfel...Så vi hamnar mitt i korsningen. Så vi puttar hem bilen och konstaterade att vi skulle kunna stjäla en bil utan problem..hehehe!

Nåja, ska sluta skriva massa skit och packa den där väskan och sedan ta en pn!
Slänger in en fin vimmel bild på mig och rillo sen skotercross kvällen!


..Och med det signar magg ut, slut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0