-Det var tydligt att det var måndag igår-

Alltså så mycket som jag har sovit igår och inatt var ju helt otroligt. Kom hem från jobbet halv 7, läste bok ett tag och somnade till halv 9 av att mamma ringer och väcker mig. Tack för det.... ;)
Är vaken en liten stund och somnar för kvällen runt 9. Vaknar imorse jävlat halv 9, förstår ni hur gött det var?! Dock så var man fortfarande pöms men nu är jag back on track!

Idag kommer pappa och ingen är gladare än jag! Ska fixa pass och körkort så man existerar på riktigt och får köra bil. Dock har jag kört som om jag har haft det i bakfickan, man tänker ju inte ens på att det är borta. Men kul att skaffa ett nytt eftersom man såg ut som skit på förra:)) hoho
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0