Augusti

Redan första augusti?! Vart tog tiden och framförallt sommaren vägen?
Känns trist på ett sätt men skönt på ett! Idag kliver jag på min heltidstjänst och är nu 100 % Kultantjej,eller reparåtta som vi kallas ibland;) Har i sommar också jobbat 100 % men som vikarie, så nu är det for real! Ska bli spännande och har lärt mig så mycket bara nu när alla haft semester och jag fått ta eget ansvar om olika områden. Kul och framförallt nyttigt!!
Ska bli spännande och se vad augusti har att erbjuda, jag känner på mig att denna månad kommer vara den bästa på länge! Vet inte varför, men fick bara den feelingen! Hoppas på att mycket nya och spännande saker dyker upp.
Man får helt enkelt göra så den blir bra! :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0