bäst helgen!

Vilken bra helg jag har haft, helt sick! Började med middagen som Sandra bjöd på, kvinnan är ju bara bäst på laga mat! Åt mycket gott och drack vin. For sedan till kräftskivan och träffade alla mina vänner, alltså blir alltid lika glad när jag får träffa dom! Speciellt dom man inte sett på ett tag, så är smilet extra brett:))
På kvällskvisten fick vi för oss att dra till Vidsel och sova, sagt och gjort haha.

Vaknade och drog tillbaka till byn, jag for till Frida som bjöd på lyxfrulle:) Sen efter 2 powernaps, körv ätande och fix så började förfesten. Man kan verkligen säga att det var en tjejförfest men sen kom lite guys. På bussen påväg till farmen var det allsång, upphittade saker i skogen, och bara galet kul. Varför är det alltid roligast på förfesterna och på bussen? Sen när man kommer till själva stället tappar man bort de flesta.. Men det var kul iaf, trots att jag och Fanny tydligen var surkärringar och ville hem. Hahha och hon som missade bussen och tappa skorna, ja så det kan gå. Själv så gick jag hem till mamma och jag tror jag går fortfarande.. Så lång tid det tog, sen när jag skulle låsa upp dörren så prickade jag inte nyckelhålet, smidigt!

Igår gjorde vi mycket! Häng på länkön med vattenskoter och lite solning. Tog även mitt första dopp i vattnet! Var inte så kallt som jag trodde. Så det var väl första och sista gången för denna sommar, jo det tackar vi för.
Efter länkis så blev det middag hos skrotis ett helt gäng och senare åkte vi en massa bil, även på henkes flak. Det var kul och hade varit ännu roligare om det vart fest, vi får nog lejja han någon gång som fylle chaffis och dra raggen! Även grillning hann vi med och senare drog jag och kolla på en lägenhet, som nu i oktober blir min!!! Den var så fin och tror jag kommer trivas, stort kök och balkong!:)) Vill bara börja flytta in nu! Hoppas emil får huset tidigare så kickar jag ut han haha!
 
Nästa helg planeras nog stug-häng!
 
Eftersom jag är utan kamera och utan en coolmobil så snodde jag lite bilder från insta..Hoppas det är ooookkeej:)
Favvotjejerna på playan!
 
Sen flakhäng på transporten, jag ska också köpa en sån bil! Fast inte vit, den ska va lila! haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0