häng och släng

Igår hängde jag med gurra och andre. Dom satt i norra hamn så jag joinade dom, solnedgången var så tjusig och gurra skröt om sin bra kamera, allt var i sin ordning;) hehe..
Vi drog vidare på konsum och köpte morötter och dipp och såg American pie, den sista. Ja fan vad kung, tänk om man hade en vän som Stifler, hur kul vore det inte?! HAHAHA

Är i valet och kvalet om jag ska dra på byn ikväll och hänga med chicksen eller om jag ska stanna och käka middag med grabbsen?! Hmm.. he är it lätt.
 
Idag har Matildas lover kommer till sverige, cricket!! Ska bli så kul att träffa den lilla gingern! Så dom ska nog komma förbi jobbet och så kanske vi hinner med en australiensk lunch, kan vara bra för mig att liva upp min engelska!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0