HEJ FREDAG

Kul att det är fredag! Veckorna går så fort nu, helt amazing om ni frågar mig :)

Nu har lulekalaset dragit igång och karusellerna snurrar dygnet runt känns det som. När jag slutade jobbet igår så for jag och Louise på området och kikade och käka langos! Louise vart sen sugen på sockervadd och vi stod i en kö, tills en tjej trängde sig och det vart lite irritationer. Men det roliga var att vi fick tjängistjejens växel. Hehe, så går det om man är otrevlig!! Så + till det! Träffade Danne och gick på Allstars där det vart mer food!! (Kan aldrig bli för mycket mat) Sen drog jag vidare till Gurero där Fanny, Frida, Tessan och comany var och hängde. Fanny lurade i mig nått som kallas vin, det var gött! Vidare mot området igen och på Valhall, där det var liite dans, jinx både i halsen och i mitt hår, det är skönt med socker i håret, testa :)
Innan det stängde så ville vi ju såklart åka karusell! Kassan till biljetterna hade redan stängt, men vi satte oss i No Limit och snubben frågar om biljetter, vi säger att den var stängd och han ber om pengar. Jag hade bara 500 kr och ville ha växel innan han får mina pengar. Han går iväg och börjar starta karusellen istället, like a boss! När den var slut så frågade han igen om pengar, vi gick därifrån, med snabba steg. Hehe, gratis är göööött :))
Sen lite thaimat på det, kan konstatera att fanny gillat thai, alldeles för mycket:)) hehee..
Nämen en riktigt kul impulskväll, so thanks for that ladies and gentlemen!
 
MANGE BJUUDER


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0