Jag är lyckligare nu

Alltså dessa helger. Den ena knäcker den andra, vi har så jävla KUUUUL!!!!
Jag är glad, alla är glad och hela världen är glad. Är du glad?
Arvidsjaur levererade, vad annars?! Synd att kvällen gick så himla fort! Men det var i vartfall en superkväll!
Som i vanlig ordning har vi redan planerat nästa helg, fredag blir det finmiddag med suit ups! Dvs klänning och kavaj och mömsig middag samt gött vin. Ska bli kul och längtar efter att få se grabbarna i kavaj, det är så snyggt på pöjkar!:)
Lördag vet jag inte vad som händer, Friday drar till kreta och jag är avis till tusen. Hoppas hon får det gött därborta!

På fredag blir det att kika på soffor med pappa. Hoppas på en heldag med farsgubben, var längesen om man säger så och ingen skulle bli gladare än jaag!!!:)))
 

Bäst-bilden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0