Konstigt

Hade en så konstig dag igår. Var inte frisk för 5 öre! Kändes som att man fick typ kramp i magen och en klump i halsen som man ville pjuka ut. Sagt och gjort. Fyfyfy det är inte göttans..
Tog mig igenom arbetsdagen trots att jag kände att mitt humör var fram och tillbaka.. Men när jag kom hem slängde jag mig i morgonrocken och under täcket. Slog på en film som var åt helvete dålig så jag somnade. Vaknade när den var slut och somnade igen för kvällen.

idag när jag vaknade kände jag mig myche bättre! HALLELUJAAAA!!!
Klockan 5 signar jag ut och beger mig till pärlan och mina lovers. Can't wait :)
 
 
_____________________________________________________________

Hehehe ....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0