Kvällens planer

Har varit och inhandlat vin till kvällens middag med Sandra :) Ska bli spännande och se vad kvinnan har hittat på för nå gott! Allt hon gör är så avancerat och annorlunda. Jag skulle aldrig komma på tanken att göra såna recept som hon. Jag skulle ha bjudit på körv och makaroner. typ. Om man har tur så är dom stuvade.
 
Så middag ikväll med detta vin och massa surr, käftarna lär gå i ett!
Kanske snippar vi förbi folket i Solheden som har kräftskiva!

Flaskan var ju fin iaf, hoppas de e gött!
 
 


Kommentarer
Sandra

Jag kommer gärna över på korv & makaroner när du har flyttat ner på byn!! ;)

Svar: Bra! Och jag har fått en nu så i Oktober bjussar jag dig på körv och makkisar :)
maggg.blogg.se

2012-08-10 @ 18:25:28
URL: http://sandragranstrom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0