Men tjena tjena tjena!

Måndag, IGEN! Det enda man gör är att längta till fredag, glömmer bort dagarna där i mellan och när väl fredagen kommer så var det plötsligt söndag. Sen måndag. Fredag... Söndag. Ja herreugud vad tiden flyger!

Skötsam och rastlös är två ord som sammanfattade min helg. Fast även alone och kanske välbehövligt..
Men lördagen höll jag på att go nuts! Jag och Fanny beslutade oss för att åka till LK ändå, men i sista sekund ballade jag ur och stannade hemma. Det gjorde dock att jag sparade 500 kr samt att jag tjänade 100 för jag slog vad med mamma och vann. Lättförtjänta pengar;) Men dom verkade ha haft en grym kväll och man hade ju mer än gärna gjort dom sällskap..
 
Söndagen spenderades hos Skrotis och var lite sympatibakis med dom andra, käkade hämtmat, godis och somnade framför tvn. Såg en kärleksfilm vilket aldrig är bra, hehe! 
Det hela slutade med att jag fick huvudvärk när jag kom hem, dom måste himlat ha smittat mig så jag vart haaangover haha!
Men i helgen blir det andra bullar. Typ i stil med Farmen. :-) Brukar ju vara anti farmen, men nu är det sägongsavslutning och jag tror vi brudar kommer rocka :))
Så nu är det bara några dagar kvar, måndag är snart över!
Signar soon ut från jobbet och då blir det en löptur har jag bestämt.punkt.
 
 
 
 
xoxo
Maggiegirl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0