Tidsfördriv

VEM

Vem är i rummet med dig? All by my self :(
Vem fick du senaste sms av? Anna Jirstrand, min boss;)
Vem tänker du på nu? På Louise, vi ska snart och äta middag tillsammans.
Vem pratade du senast i telefon med? Mr Gurero!
Vems hus var du senast i? Var ju ett tag sen jag var i någons hus, men senast var ju mammas såklart!
Vem önskar du var med dig nu? Oj.. Skulle nog säga pappa, var längesen man såg han och skulle vilja hänga med han!

VAD

Vad åt du senast?
En camebridge shake med mint/choklad, bästa ever!!
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå bläckpenna..
Vad har du på fötterna? Mina bruna skor och lite svett :)
Vad är din favorit färg? Har så många och det kommer i perioder, nu är det lila!
Vilken film såg du senast? Igår såg jag The hunt for the I-5 killer, var rätt bra!
Vad hör du just nu? P3 och dunkdunkdunk från tivolit som är här utanför ;)

NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jo i många, jag har ju till och med ett eget rum hos Jonas, och det är ju hans säng egentligen. Nu är det min..
Hånglat på en bio? Nej det har jag inte, hur ska man hinna med det när man käkar popcorn hela filmen?!
Hånglat i skogen? Hahaha oj, jo!
Tyckt att din kusin är het? Sacke eller? Jag har aldrig tyckt det, eftersom han är min kusse, men ni avgör;)
Sovit naken? Ja det har ju alla!
Kört över hastighetengränsen? Everyday! Jag är hopplös, speciellt nu på sommaren. Men ska bättra mig..?!
Målat om ditt rum? Ne, tapetserat!
Dansat framför en spegel? Haha föör många gånger :)
Fått hicka? Ja, kommer ihåg en gång när jag fick 1 kr för varje gång jag hickade, låtsades såklart att hicka fler gånger än vad jag egentligen gjorde. Vart miljonär!
Dumpat någon? Har som inte riktigt haft ett riktigt förhållande. Men när vi var kids, så ja!
Stulit pengar från en kompis? Skulle aldrig i hela mitt liv! Men fått tillåtelse att låna pengar om jag skulle behöva.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja senast var väl när vi skulle hem från Kåbdalis, mina kompisar hoppade in i bilen som skulle hem, jag hoppade in i en bil som skulle till Jokkmokk.. Vet ej varför men jag följde dom aldrig. Åkte hem!
Varit i slagsmål? Inte i ett riktigt slaggis, skulle ju vilja vara med i en catfight! Var dock nära på farmen, jag och Maria hade ju lätt tagit dom :-)
Smugit ur ditt hus? Of course!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Absolut! Men life goes on:)
Hånglat med en främling? Klööört!
Älskar eller saknar någon nu? Älskar och saknar jättemånga just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0