all weeek loong!

Oj, en vecka sen man skrev.. Och mycket har hänt!
Blir ett litet kollage down here som visar vad jag har gjort denna vecka:)

Förra lördagen var som sagt fest i solheida!
Så jag och mattan drog till solhedengrabbarna med lite alkohol och festen var igång!
Under kvällens gång så vällde det bara in mer och mer folk, dansade och var glada! Så himla kul det var, längesen måste jag faktiskt säga :) Efterfest vart det också såklart, med dans, cowboyhattar och pengar!!
Sen fick jag min efterlängtade bakishäng där också.. Fast utan Shane..trist!
På kvällen kom lina&jojjie så vi hängde bara..
 
Måndag - Vi sover alltid sååå länge när vi är lediga! Så kring 7 käkade vi middag på h2h med Jonas och Simon, sen kom vi på att vi ville spela The Sims. Sagt och gjort! Vi for till Jonas med varsin dator och knåpade ihop snickerkaka (Johannas favvo nu förtiden) och spelade till ca 4, gud det var ett tag sen man spelade. Men kul vare. Fick även ett efterlängtat samtal av min kära gamla klassis Dannischmannisch, har inte hört av honom på 120 dagar, typ!:)

Tisdag- Jonas bjuder på BRAKfrulle! Sen åker vi vidare till Boden där vi badar en sväng, sen mot Ica för att inhandla middagen och sen Sävast till Jocke. Där spenderade vi allahärtansdag!

Onsdag- Gör Boden osäker och sprättar lite dollars på stan. Kom till Älvsbyn på kvällen och gick på prommis och sen tänkte vi sola, men när vi kom dit var det 10 min kvar så vi vände. Gick till Hedman och såg film, Hot Rod! hahaha..Kul movie!

Torsdag- Burnade till Luleå för att jobba på bästa kultan! Jobbar nu för tiden varannan vecka så kul att få en extra dag denna lediga vecka. Passade på att träna så man blir lite närmare beach2012. Then back to weedsel till jojjie&lina och sen pööms!

Fredag- Bästa dagen på länge, vädret var superniiiiiiice! Så en prommis hann vi med innan b-rudarna drog till kåbbie och jobbie.
Hälsade på lillfarmor igår också, längesen jag hälsade på så tyckte det avr dags när jag var i Vidsel och ledig=)
På kvällen drog jag ner till skum där dom spelade TP och drack öl, jag skippade både att spela och ölen..hehe! Såg på och såg glad ut istället!

Idag Lördag, Lina ringer och väcker mig, man kan inte bli arg när man får höra hennes stämma iaf!:)
Så ska nog dra till kåbbie ikväll och hänga med alla dom, kanske en liten öl hit eller dit slinker ner!

Ha en good weekend!


Personalfest på kultan!


Solheden party







Hääng, bad, maaaaat!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0