coconut tree!

Nu sitter jag här med Lina and watching tv! Luktar även coconut smorsel i hela läggan så nu är vi fräscha efter kvällens workout!

Jobbade till 5 idag, händer inte varje dag må jag säga, man har ju hela kvällen framför sig med saker man kan göra. Iallafall när jag kom hem så var Lina och Malin hos mig, vi gick senare och köpte lite saker till middagen.. Som av någon anledning alltid blir lax, men måste säga att det är ju sååå gööötttt!!!

Börjar jobba klockan 2 imorgon, så har även mycket tid på dagen. Hoppas på lika bra väder som det var idag, för då blir det nog prommis på isen! Sen måste jag införskaffa en träningströja, hoppas att jag hittar nå tjusigt imorgon. Måste dock hålla i mina moneyyy!

Nu ska vi se romeo och julia. 
Så här får ni lite måndagsnöjje.. Jag och lina!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0