Every day is a good day

Måndag över- check!
Trodde dock jag skulle dö imorse när klockan ringde klockan 5.. Man ju en tendens att vara vaken så sent på kvällarna när man ska upp så tidigt.. Plågar mig själv typ., jag som älskar att sova, varför inte gå och lägga sig i tid?
Drog till luleå och kultan med ett trött ansikte. Har väl inte haft en superglad dag idag och såklart så kommer det en massa jönsar på jobbet, jag får alla sånna känns det som. Ibland är det kul och ibland inte;)

Efter jobbet kom Louise och gjorde mig sällskap, gillar när hon kommer hit så man får bara sitta och snacka om världsproblem. Det är vi bäst på ;)
Drog även på Ica och köpte en b&j, testade någon ny smak..
Den slank då ner i magen, fort och skoningslöst, GÖTT!

Så imorgon får man väl ta på sig dom dära byxorna som ska göra "underverk" på löparbandet. Hope so!
Man måste ju börja träna inför beach 2012, för detta år kommer vi spendera mycket tid på beachen om allt går som det ska, det vill säga jobb utomlands!!
Hur underbart skulle det inte vara? Och att dra med några -kung de ah ah- tjejer gör ju inte saken värre!!

Nej, dags och pöööms! Ny arbetsdag imorgon;)


Glad tjej!!



Kommentarer
Lollo

Underbara tjej du är! :)

2012-02-07 @ 00:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0