It's friday friday!!!

Heeeello alla weekends lovers! hehe
Äntligen är det helg, även fast jag tycker att det känns som typ onsdag?!?!.. Hur det går till är då frågan. Jag har då verkligen ingen daguppfattning alls. Plus när jag kommer jobba helg så lär jag ju vara helt lost på måndag.

Anyway.. Har för en stund sen kommit hem från en mysig middag med min kära vän Louise!
Vi bestämde igår att vi skulle käka på Allstar klockan 8. Men eftersom jag inte är den snabbaste tjejen i Sverige så var vi inte där förens 9. Och stackars Lollo som alltid får vänta på mig.. Ska försöka bättra mig. PROMISE!!
Det var iallafall supermöms, testade nå kyckling med nå sås och nå potatis! Avslutade med en brownie milkshake, ååh så gött det var, skulle bara kunna äta 120 st av dom utan att bli less!

Nu väntar jag på att Sia ska komma och göra mig lite company innan jag signar ut och laddar inför jöbb imorgon!



Nu önskar maggg er alla godnatt!!(om ni inte är ute på krogen och skakar göten)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0