Lördag!

Hej alla glada, nu är det helg!
Igår var jag som sagt på personalfest här på kultan, det var temat gala!
Jag och Sia kom lite sent pga av att vi stängde kassan. Så vi missade att man skulle gå på röda mattan och bli fotograferade.. Men vi gjorde våran egen sen haha!
Men det var kul att träffa nytt och gammalt folk, alla var så uppklädda och fina!
Det var mycket dans, bra mat och underhållning, vi fick även lära oss lite danssteg av en grupp.
Hur kul som helst, jag som har börja gilla att dansa och skaka göten lite;)
Har lite kort som kommer upp senare, har inte med mig kamerasladden så det får bli när jag kommer hem till älvsbyn:)

Idag är man iallafall åter på jobbet och mår som en kung!
Slutar klockan 4, åker hem och ikväll blir det solheden med ett glatt gäng!
Längtar mest till bakisdagen imorgon, den är bäst i solheden! haha

nåväl, that´s all folks! Hojreees


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0