Onsdagen känns som en måndag!

Halva veckan har gått, sjukt vad tiden går fort!!
Onsdag idag och redan torsdag imorgon..
Slutar jobbet halv 8 och då beger jag mig till älvsbyn och hälsa på maamaa!
Sen kommer även Lina och Johanna och umgås lite, slår aldrig fel!!:)
Ska även hämta bilen och lite saker som kommer behövas inför fredagkväll.
Det är nämligen husfest här på Kultan, tydligen en stor fest med massa nytt folk och trevligheter =) 
Lär bli super fun!
Jobbar till Lördagen så får ta det lugnt så man kan jobba också, för efter jobbet så burnar jag vidare till antingen Älvsbyn eller Vidsel..

För er som inte vet vart jag jobbar, här får ni en bild på kära Kultan!!




Såg även att på söndag skulle det vara kring -5 och sol!!
Hur underbart vore det inte att dra en liten sväng med skoter och njuta av det fina vädret..
Får redan vårkänslor och längtar till den traditionella v. 16 I bäverholmen!! :)
Vill till fjällen nuuu och få en face-tan!!

Får drömma vidare i 10 veckor till...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0