Sjunde Februari

Det är inte en vanlig dag ska ni veta.
Det är nämligen så att Camilla fyller 120!!!! Minus 100 då, alltså 20;) 
Kan berätta lite kort om cammeplutten, cameltoe, camme1, Millah och ja... Kärt barn har många namn. Jag föredrar cammeplutten! Hon är iallafall one of a kind så att säga, på ett alldeles eget och bra sätt! En fantastisk go vän och bland dom klantigaste jag vet! Så grattis till dig vännen!

Här får ni lite goa bilder på födelsedagsbarnet!! (hoppas du inte blir arg på mig nu hehehe)


Jag och camme, loooong time ago!
 
               
Luleå hockey, ända in i själen!?                       Lirarn!!!



Vad har denna dag annars bjudit på??
Jöbb jöbb och lite jöbbb!
Pga kylan är inte så mycket folk som köper biljetter..
Detta betyder att dagarna inte går allt för fort och jag blir rastlös!!
Så jag fick uppgiften att komma på lite frågor som ska ställas till artisterna inför minus30 grader festivalen, KUL! 
Tur att jag inte ska ställa dom, hade vart nervös x 1000 tror jag ;)
Längtar iallafall till de datumet, det är så kul att jobba på sånna arrangemang!!

Efter jobbet stack jag iväg på gymmet. Tyckte att jag behövde rasta göten efter jag hade umgåtts med b&j igår.. Så fick det bli! Körde även lite armar och ben. Lär ju bli värsta muskelknutten om 2 dagar.. eller nå.

Ding ding ding, hojres!

(HAHAHAH Fick just världens roligaste bild av johanna, ni skulle dött om ni såg den!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0