Somebody that I used to know

Nu är det snart dags att signa ut.. Men tänkte bara skriva några rader innan man går och lägger sig.

Upp klockan 6 imorgon för att ta bussen till luleeyo! Börjar klockan 10 men ska iväg på gymet innan jag börjar! Känner mig riktigt pepp på att träna nu. I början är det alltid jobbigt att komma igång med tränandet, men när man har varit där några gånger nu så är det riktigt kul!! =)

Är just nu hos mamma i älvsbyn, har jobbat på fiket idag. Kul med lite variation mellan jobben!
Jobbade till 21 så är en sliten tjeej nu! Kommer jobba till på söndag, sköööönt! Och dvs inge party för fröken Malmqvist, välbehövligt om ni frågar mig! Behöver varenda liten slant så jag kan spara inför outlandisch :)


Här är en liten lapp som jag skrev till mama igår
och eftersom jag har lärt henne allt jag kan så svarade hon:
KLÖÖÖRT! Blir så stolt över henne ♥


Här är en bild på oss från nyår 2006..
Mycket har ändrats sen dess kan man säga! HAHA


Nej nu är klockan allt för mycket, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0