Tandis

Min lediga dag på en vecka.. Var mer sugen på att jobba än att vara ledig om man får vara ärlig.
Imorse var jag iallafall hos tandläkaren..kul va?! Speciellt när man visste att det skulle vara första gången man skulle få betala för de där lilla besöket! Så gick ut från folktandvården 320 kr fattigare.. Dom är ena riktiga pengatjuvar tycker jag! Tur att man inte har nå problem med sina tänder, så lär ju bli 1½ år tills man kommer tillbaka. Förhoppningsvis...Man vet ju aldrig.

Sen idag har jag bara slöat framför tvn, tog en liten löpartur till fiket och hälsa på mamma!
Lite solning på det och sen bestämde jag mig för att fara till Luleå.
Sitter här nu och har ganska precis kommit hit. Dock så fick jag just slut ström på telefonen när jag pratade med Johanna i telefon och ingen laddare, bra gjort!!

Så är strömlös och hoppas innerligt att mitt alarm ska starta imorgon!

Åååhh blev även grymt sugen på naturgodis och lite nötter.. Ska ja ta min göt bort till konsum och inhandla nått?
En bra film och lite gött ska jag nog unna mig!

Japp, pallrar iväg och köper lite sånt här!! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0