It's a beautiful day


Godmorgon!!...Eller goddag, beror till vem man pratar med. Jag föredrar godmorgon ;)
Sitter @work nu och lyssnar på lite good music, det är ju trots allt ett kulturhus. Då får man lyssna på musik, love it!:) Det är nästan så att jag bara vill börja sjungaaa med.. Men då skulle jag inte få nå kunder tror jag..

Igår vart det iallfall lite utgång med Sia. Jag sa ju tidigare att jag skulle vara sober. Men erkänner att jag drack en öl och en cider.. Så det gick väl inte så bra med det;)
Vi hängde först hemma hos mig och bara surrade på, när vi insåg att det kanske var dags att dra ut.
Vi for till allstar där det var lite kändis Vidsels-folk som firade Terese, så kul att träffa dom  :)
Kring 1 for vi vidare till olivers där man äntligen får dansa litegrann, gillar inte allstars dancefloor, det är som att gå in i en boxningsring typ. Olivers har mycket bättre dansgolv och det var ju lite mer drag, riktigt kul! Och för att skryta så när man får gå före i kön och bli lite vip, så känner man sig nöjd! Det gör alla, det är ingen secret!!

Var väl hemma kring 4, sen ropade min säng att jag skulle lägga mig och pöms!
Bra att han sa det, för idag är man pigg som en lärka!:)



Och vilket underbart väder det är ute!
Alla som är lediga hoppas jag att ni tar vara på denna beautiful day:)

tjingtjong!!!


Kommentarer
Snickerskakan

Vilken superfin bild på dig! Jättetjusig var du :)

2012-02-27 @ 00:51:00
URL: http://kwinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0