beslutsångest

Det blir inte dom där skorna från förra inlägget. Dom var mer för promenad och det var ju inte min tanke. Så ville ha lite mer i löparskorsstilen. Men tjejen som jobbade var tyvärr inte så inlärd inom ämnet så fick ingen direkt hjälp..Lite trist. Men hittade några fina... För 1600 kr...Ska dom vara så jävla dyra?? :(
Gick vidare till Intersport där jag fick hjälp av en kille som visste vad jag snackade om! Fick ställa mig på en spegelskiva som visade hur jag går och fick skor utöver det. Till slut stod det mellan 2 stycken, bestämde mig halft för en så la undan den tills imorgon. Men samma pris, 1600 kr! Åh what to do!?
Iallafall så idag får Stadium - och Intersport +!
 
tack och hej från en förvirrad tjej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0