Blixtrar och dunder

Vaknade imorse av ett buller.. Trodde antingen att det var någon byggmaskin eller ett flygplan. Men sen såg jag en blixt och tänkte vafan! Det kan ju inte åska nu?! Både jag och Larsson är rädd för åskan och jag trodde aldrig jag skulle kunna somna om. Men det kunde jag allt.. tur det!

Idag är det fredag och kring 6 blir det back to the village!
Har inga speciella planer för kvällen utan det får jag helt enkelt se vad denna fredag den 13e har att erbjuda:)
Kanske en löptur?? Igår for jag iväg runt gülza och tyckte det gick hur bra som helst för att vara första gången på över 4 veckor. Hoppas på samma idag då!!

Nåväl, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0