En massa kärlek!!

Inatt kring halv 4 fick jag ett samtal. Det var från Lina och resten av kompani i Vidsel som ringde. Det dom ville ringa och säga var hur mycket dom tyckte om mig och hur mycket dom saknade mig. Jag blir så glad så glad när man får höra såna saker! Man blir alldeles varm i hjärtat och jag behöver ju lite looove. :) 
Vad vore livet utan underbara vänner som man gör en massa roliga äventyr med, delar med sig av bra och dåliga saker i sitt liv och alltid finns där? Alltså jag har så himla många fina vänner som verkligen förgyller min dag, så är det bara! Det gäller alla mina fina killkompisar som är nästan för bra för mig kan jag tycka ibland, dom är bara bäst, alltid! Mina tjejkompisar som står mig nära och är alltid där, tjejligan for the win!!! Ni är alla så jävla bra och ni ska ta åt er! Så en massa kärlek tillbaka till er!♥♥
Det är alldeles för sällan man ger cred till sina nära & kära och säger bra saker om varandra, det borde man göra oftare! Som jag brukar säga, mer kramar åt folket!! :) Och lite mer love!
 
Fick mig även en liten tankeställare..
Ibland kan man verkligen undra vad folk egentligen tycker om en?!
Man skulle som vilja veta vad dom tycker, samtidigt kanske det är bäst att inte veta alls. Men skulle man veta så skulle man ju kunna åtgärda det på något sätt.. Ja det är svårt det där.
Jag är då mig själv och då får man antingen gilla det eller inte :)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0