Händelserik dag!

Dessa dagar händer det ju inte allt för mycket på jobbet. Nästan inga arrangemang att sälja till (bara dom som kommer i höst) samt att inget pågår i huset. Precis innan jag ska gå på lunch så plöstsligt går brandlarmet! Hej&hå det var inte igår.. Vi skickade ut allt folk och fick stå ute i 15 min och fick sedan höra att det hade rasat i innertaket nere i garaget och ett antal bilar var fastklämda. Tur att ingen blev skadad!!

 
Jag gick senare på lunch, går in på pressbyrån och ska köpa triss. Står i kön då Karl fabricius säger att jag får gå före han. Har förr inte tyckt han vart speciellt snygg, men nu!! Rätt sweet om man säger så!
Sen vann jag 50 kr på trissisen, wiihoo! Men tänk om det vart typ 50 000kr/mån i 25 år! Då hade jag inte suttit här nu;))
 
Imorgon blir det iallafall att fixa min tandställning, om ni ville veta! Älskar såna utgifter!
TACK OCH BOCK!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0