Helgen!

Alltså fyfan vilken skön helg det har varit! I fredags var jag som sagt i Vidsel. Lördag var det jobb och sen hem till älvsbyn där jag och mamma gjorde oxfile, sallad och vitlöksbröd, göttmos:)
Klockan 22 var jag jävlat stendöd och somnade. Men fick ett och annat samtal och sms under natten så man vaknade ett ex antal gånger.
Men ändå så var jag pigg klockan 8 på söndagen.
Steg upp och sen kom mamma (Hon brukar alltid stiga upp före mig) Kring 10 bestämde jag mig för att dra en löptur.. Mamma hakade på och vi drog till kanis! Har aldrig sprungit där förut så man var lite lost. Men vi tog oss runt 5 km och sen gick/joggade vi upp en liten bit på berget för att få lite utsikt. Var helt död efter det!!!
Vid 2 drog jag till Piteå där jag och Larsson mötte upp Mikaela, en klassis från när vi gick 1an :) Förra gången jag träffade henne var 1 års sedan på pdol, så vi hade mycket att prata om:))
Sen på kvällen gjorde jag inget speciellt.. Gick och la mig tidigt med och vaknade 6 imorse. WIIhoo! Kom till Luleå halv 8 och drog på en löptur.(Vad händer med mig? Jag har ju världens energi?! )
Nu sitter jag på jobbet och vill att denna dag ska gå fort för vi tjejer ska käka middag på walle idag!!
Sen måste jag träna göten så den inte blir hängig och trist!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0