Hit & dit och dit & hit!

Kommer ha ett fullspäckat schema fram till söndag. Att man aldrig lär sig och tar det lugnt?! Det är ju trots allt sommar!
Ikväll åker jag hem till byn, sen vidare mot Piteå där jag ska hänga med cammeplutten! Blir kanske att åka lite tivoli, hoppas!! hehe..
Sover ev över där, sen åker jag tillbaka till byn eller luleyo. Är ju ledig imorgon så får se vad jag gör. Skulle faktiskt helst typ slappa. Eller kanske om det är bra väder besöka storforsen, skamligt att jag inte varit där nå i sommar!!Haha jag är hopplös....
Fredag är det jobb igen och på natten ska jag hämta Louise som är på galej i Piteå:) Jobb även lördag och sen tillbaka till Piteå och då är det dags igen, ja det är dags igen! Då blir det kittelfjäll för hela slanten, lite timbuktu skulle inte heller skada. Love that guy!
 
Ett år sedan på pdol och mycket har förändrats med hårfärgen..
Med bästa Mattan och Ida!!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0