hit och dit

Här ändrar man sina helgplaner hit och dit! Var ju menat att vi skulle campa i Pouttaure men igår när jag hängde i Älvsbyn så frågade Jim om jag inte skulle följa med han och Sacke till Arvidsjaur istället. Och det kändes mer lockande om man får säga det själv;) Så videlsgrabbarna får klara sig utan mig..hehe! Tror inte dom lider;) Men då får dom en riktigt grabbhelg och jag får fara till arvidsjaur och kolla utbudet! Alla glada och nöjda!!
 
Sen så fick jag komma till VC idag! Så har fått kåvepenin och acylblaablablal för mitt lock i örat och min hals! Så inom kort borde jag vara back on track!!;))
 
Ikväll har jag varit i muskus som snabbast och käkat middag, sen kände jag att jag vart alldeles för trött för att vara trevlig så for hem. Har varit själv här hemma hos mamma och bara chillat. Heelt ovanligt för att vara jag! Sitter och ser patrioten men tror att John Blund vill dejta med mig snart:)
 
Sleep tight!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0