KILL ME

Är snart själv på jobbet i 3 timmar innan jag äntligen får sluta.. 3 timmar?! Hur ska jag kunna sysselsätta mig med något och se till att jag inte somnar? Jag är så trött så trött och hur ska jag kunna få energi?? Bring me some redbull please!!!!!
Sen så måste jag öppna kassan tidigare imörrn! Hoppashoppashoppas jag är pigg imorgon för ska agera chaffis ikväll och lär ju inte somna förens efter 2 iaf....
Åh, ingen bra dag idag känner jag! Längtar tills jag burnat till Piteå och mot brors lägenhet så ska jag bara lägga mig och dö. punkt slut!
 
Såhär känner jag mig..


Kommentarer
johanna

Oh noo. Är det shadidje jag ser? ;)

2012-08-03 @ 18:05:13
URL: http://kwinna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0