Lägenhet

Nu är det dags för mitt andra kliv i livet.. Ska skaffa en ny lägenhet! En större och i Älvsbyn. Känner på mig att det kommer bli huuur bra som helst! Jag har ju min lägenhet här i Luleå men känner inte alls att det är mitt hem., Utan bara en övernattningslägenhet. Plus att jag tycker inte det är speciellt kul att bo här, varje tillfälle jag får så åker jag hem ;) Men jag kommer ändå att ha kvar den och hyra ut den i 2a hand och har redan en som vill ha den! Helt pöörfekt! Just nu bor jag på 3 ställen med saker hit&dit, väskan hänger alltid med och jag hinner knappt packa upp så ska det ner igen. Vill bara samla allt på ett ställe och kalla detta ställe hem!! En fin 2a med en mysig balkong. Då skulle jag bli nöjdast på stället :)) Håller redan nu på att kolla på alla fina möbler och pynt. Vill bara flytta och inreda nuu!

Vet att de flesta lägenheterna är upptagna för tillfället. Men vet ni någon som ska flytta eller dylikt så hör av er!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0