Mirror mirror

Igår for jag till Vidsel.. Vet inte sist jag var där alltså. Har bara farit dit en snabbis och hämtat saker och sen tillbaka till byn. Det vart iallafall film med Lulle och bulbben, har inte sett dom på ett bra tag!! Vi såg mirror mirror som tydligen är en ny film om snövit. Alltså har det kommit två nya snövit filmer, ja man hänger då inte med. Men bra var den iaf!
Sen hade jag ju lovat mig själv att dra den där lilla löprundan. Så kring 11 drog jag på mig träningskläder och sprang mot bredsel och stannade hos jeppan. Så det var en tur på ca 4 km :)

Nu är jag på jobbet och väntar tills klockan ska slå 4!
Come aaannnn!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0