Ormberget

Good morning fellas!!

Oj så fint med onsdag, helgen kommer bara närmare & närmare! Det ger vi tummen upp! Längtar som en liten liten gnuuu...

Igår vart det workout med AK, hon fick den fina ideén att dra till Ormberget och utföra en slags uppvärmimng innan vi intog gymmet. Sagt och gjort! Jag är egentligen ingen "spring i skogen på en liten liten stig och bli uppäten av mygg" tjej men detta gick bra! Jag föredrar hellre vanliga vägar, tycker man får mer fäste då ;) Efter ormis så drog vi gymmet.. Det känns idag om man säger så.
Ikväll hoppas jag att vi drar ormberget igen, det var ju kul att springa där, större stigar. Ska höra med quinnan om hon är på! Sen ska mina ben och göt få sig en omgång!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

maggg

120 %

RSS 2.0